رویداد فناورانه راه هوشمند

انعکاس خبر برگزاری نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند

انعکاس خبر برگزاری رویداد راه هوشمند

پوشش خبری برگزاری نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند …

همزمان با شروع اطلاع رسانی نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند جهت جذب طرح های فناورانه مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، خبرگزاری‌های معتبر داخلی، از جمله خبرگزاری مهر، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آنا و غبره نیز اخبار برگزاری این رویداد فناورانه را پوشش دادند. همچنین در خبر علم و فناوری شبکه خبر نیز فراخوان دریافت طرح فناورانه در رویداد راه هوشمند، جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر و موثرتر به جامعه فناور، عنوان شد.

همچنین در نخستین روزهای اطلاع رسانی رویداد، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر نیز خبر برگزاری رویداد راه هوشمند را منتشر نمودند.

اطلاع رسانی رویدادهای فناورانه، می تواند برای افراد مشتاق به فعالیت در حوزه های فناوری، امیدبخش و فرصت آفرین باشد. حضور مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی و متولیان حوزه فناوری، از یک طرف و حضور سرمایه گذاران خصوصی، صندوق های سرمایه گذاری، شتابدهنده‌ها و همچنین نمایندگان صنعت در کنار فناوران، می تواند حلقه‌های زنجیره از ایده تا بازار را تکمیل کند. به همین سبب شرکت در رویدادهای فناورانه، برای هسته‌ها و شرکت های فناور و دانش بنیان فرصت خوبی برای معرفی محصولات، جذب سرمایه و تجاری سازی خواهد بود.

در زیر لینک اطلاع رسانی نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند در برخی از خبرگزاری ها و وبسایت های مرتبط با حوزه راهداری و همچنین کارآفرینی آورده شده است:

گفتنی است مهلت ارسال طرح در این رویداد تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ است. فناوران گرامی، شرکت های دانش بنیان و دانش محور و علاقه مندان فعال در حوزه های رویداد، می توانند از طریق تکمیل فرم های الکترونیکی در سایت رویداد به نشانی irsmartroad.ir طرح های فناورانه خود را ارسال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا