اطلاعیه مهم

شرکت کنندگان در رویداد نهایی راه هوشمند

اطلاعیه های مهم رویداد نهایی در این صفحه اطلاع رسانی می شود.

برنامه زمان بندی و ارسال فایل ارائه نهایی

فناور گرامی رویداد راه هوشمند:

ضمن عرض تبریک خدمت شما، جهت حضور در رویداد نهایی راه هوشمند، خواهشمندیم با توجه به نکات گفته شده در زیر و برنامه زمان بندی، جهت حضور به موقع و موثر برنامه ریزی بفرمایید.

1- فایل ارائه خود را به صورت پاور پوینت و pdf حداکثر تا یکشنبه 26 آذر در سایت رویداد بارگذاری کنید.
2- حضور در مراسم افتتاحیه برای کلیه فناوران ( به خصوص فناوران تهرانی و گروه های A و B) و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز و تقدیرنامه ها، الزامی است.
3- لطفا جهت انجام امور پذیرش، ساعت 9 صبح در محل غرفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ( مصلای امام خمینی، غرفه 311) حضور داشته باشید.

ارسال فایل ارائه نهایی رویداد

ارسال فایل پوستر برای نمایشگاه مجازی

فناور گرامی:

ضمن تشکر از شما برای شرکت و همراهی در رویداد راه هوشمند، به اطلاع می رساند که برای اطلاع رسانی هر چه بهتر طرح های ارزنده شما فناور گرامی، نمایشگاه مجازی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست تهیه است. خواهشمندیم فایل قالب پوستر (در قالب فایل ورد) زیر را دانلود و حداکثر تا ۲۲ آذر (ساعت ۱۲ ظهر) از طریق فرم زیر، بارگذاری کنید. در این پوستر تنها لازم است شرحی کوتاهی از طرح، مزایای رقابتی و نام ایده پردازان (حقیقی و حقوقی) و عکس مناسبی از محصول قرار داده شود.

مشاهده نمایشگاه مجازی INO ROAD 2020

فناور گرامی لطفا پس از تکمیل فایل پوستر، فقط در قالب فایل ورد، پوستر را ارسال کنید. فایل پوستر را با کد طرح خود، نام گذاری کنید.

نمایشگاه مجازی
ارسال فایل پوستر نمایشگاه مجازی
اسکرول به بالا